Pilatese võimlemine: Õhtune kõigile 1.

Kursus on mõeldud kõigile, kes soovivad olla aktiivsemad ja tugevdada oma korsetilihaseid ning saada leevendust õlavöötme- ja seljaprobleemidele. Tunnis kasutatakse Pilatese meetodit, kuid harjutusi varieeritakse ja lisatakse ka muid võimlemisharjutusi. Grupp on täitunud, soovijaid registreerime ootenimekirja juhuks, kui on loobujaid.

Toimub Ainemaht Hind
19.09-24.10.2017
T kell 17.30-18.30
Pepleri 4
8 ak. tundi 38 €
Registreerima

Pilatese põhimõtte aluseks on kuus punkti: hingamine, keha asend, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Pilates on tõhus treeningmeetod, sest liigutused on aeglased, ent põhjalikud, suureneb painduvus, jõud ja kontroll keha üle.

Tundides antakse ülevaade pilatese põhimõtetest. Lisaks pilatese harjutustele kasutatakse võimlemisharjutusi. Pilates parandab liikumise kvaliteeti, õpetab õigesti hingama, aitab vaimselt lõõgastuda. Antud kursuse käigus õpime kõigepealt keha õigesti kasutama, vabanedes selliselt pingetest ja probleemidest selja piirkonnas.

Pilateses võib eristada mitmeid koolkondi, antud kursusel läheneme pilatesele pigem terapeutilisest lähtepunktist kui sportlikust, kuid edenedes lisame kindlasti ka raskemaid ja suuremat füüsilist vastupidavust nõudvaid harjutusi. Pilates ei sobi selja- ja põlvevigastuste korral ning kõikidest tervisega seonduvatest probleemidest tuleks kohe treenerit teavitada.

Tunnid on praktilised, iseseisvat tööd ega lisapraktikat ei ole. Vajalik on mugav riietus (riideid saab soovi korral vahetada enne tunni algust). Kohapeal on kasutamiseks matid.

Juhendaja

Ivika Värton

Ivika on liikumisega tegelenud viiendast eluaastast peale (peotants, rahvatants, võimlemine) ja treeneriamet on olnud selle loomulik jätk - aja jooksul liikudes tantsulistelt liikumistelt rahulikumate suunas.

Ivika juhatab ja töötab treenerina TÜ Akadeemilises Spordiklubis Fitness.

Haridus: TÜ inglise filoloogia ja suhtekorraldus BA 2010, TÜ soome ja eesti keel ja kirjandus BA võrdsustatud magistrikraadiga 1999.

Treeningulane haridus: EEVL Pilatese koolitus 2009 (120 tundi), EOK aeroobikatreeneri III kutsetase, lisaks veel erinevaid kohalikke ja välismaiseid koolitusi alates 2002. aastast, Ashtanga jooga workshoppidest osavõtt.

Registreeri gruppi

Osaleja
Sisesta osaleja eesnimi.
Sisesta osaleja perekonnanimi.
Sisesta osaleja kontakttelefon.
Sisesta osaleja e-posti aadress, millele saadame registreerimiskinnituse.
Sisesta osaleja isikukood, et vältida segadust nimekaimudega.
Kui sul on sooduskupong, sisesta selle number siia.
Tutvu õppetöö korraldusega siin!
  1. Kursuslane garanteerib endale koha, kui kursusetasu laekub ettenähtud kuupäevaks või koolituslepingu sõlmimisega, kui ta soovib tasuda kahes osas.
  2. Kursusest loobumise korral palume sellest Tartu Rahvaülikooli viivitamatult teavitada. Kursusest loobumisel vähem kui kaks päeva enne kursuse algust või kui kursus on juba alanud, õppetasu ei tagastata.
  3. Tartu Rahvaülikoolil on õigus teha õppeplaanis muudatusi. Registreerunuid teavitatakse sellest viivitamatult. Õppetasu tagastatakse või soovi korral kantakse üle mõnele teisele kursusele.
  4. Kursuse läbinutele väljastatakse Tartu Rahvaülikooli tunnistus või tõend.

Jaga

Jaga selle kursuse infot teistega.

Jaga |